Potřebujete poradit? Volejte (Po-Pa: 9-17 hod) 731 488 859272 730 448
Magazín
Akční produkty
8 490 Kč(- 32 %)
5 790 Kč 223,22 €
Přidat do košíku
6 190 Kč 238,64 €
Přidat do košíku
9 990 Kč(- 10 %)
8 990 Kč 380,00 €
Přidat do košíku
11 990 Kč(- 23 %)
9 190 Kč 354,30 €
Přidat do košíku
16 380 Kč(- 5 %)
15 490 Kč 597,18 €
Přidat do košíku
18 980 Kč(- 5 %)
17 990 Kč 693,56 €
Přidat do košíku
Naše výhody

60 let značky MARANTZ

20.10.2014
Image 0

V roce 2013 oslavila značka Marantz šedesát let od svého založení. Za toto období nejen prošla poměrně pestrou minulostí, ale vyrobila i celou řadu zajímavých přístrojů. Přístroj starší provenience jsou vyhledávány sběrateli, nové získávají prestižní ocenění. Sdružení EISA udělilo ocenění - Evropský Stereo Systém 2014-2015 sestavě zesilovače a SACD přehrávače SA8005/PM8005, za rok 2013-2014 získal ocenění Nejlepší Síťový Audio Přehrávač síťový přehrávač NA-11S1.

Historie značky Marantz sahá do roku 1948, kdy Saul Bernard Marantz začal ve sklepě svého rodinného domu v New Yorku sestavovat své první přístroje. Velký úspěch zaznamenal hned prvním přístrojem, kterým byl gramofonový zesilovač se všemi možnými ekvalizačními charakteristikami. Na základě tohoto úspěchu zakládá společnost Marantz, která vyrobila řadu legendárních přístrojů. Přístroje však byli drahé, a tak se společnost dostává do finančních problémů a přechází pod Japonskou firmu Superscope. Základní vývoj přístrojů pak zůstává až do poloviny sedmdesátých let v USA a výroba v Japonsku. V roce 1980 se stává pobočkou firmy Philips a zároveň do firmy přichází Ken Išiwata, který se postupně stává hi-fi guru firmy. Jeho zásluhou vychází v roce 1986 první limitovaná modifikace CD přehrávače CD 54. Na základě úspěchu pak přichází další speciální edice přístrojů, zejména koncepce KI Signature. Rokem 2001 přechází značka plně pod Japonskou vlajku a spolu se značkou Denon je od roku 2002 začleněna do DaM Holdings Inc. Tato nová holdingová společnost má dobré předpoklady k výhodnému využití rychle rostoucího A/V trhu, jakož i digitální evoluce prorůstající celým průmyslem. Obě společnosti udržující zavedené značky Marantz a Denon jsou předními výrobci vysoce kvalitních stereofonních a A/V přístrojů. Orientují na využívání úspor ze zavedení velkovýroby v oblasti nákupní síly a výzkumu a vývoje, čímž se zlepšuje konkurenční postavení na trhu. Spojená společnost zaměstnává přes 1600 osob ve více než 50 zemích. Značka Marantz tak v roce 2013 mohla oslavit 60 let od svého založení.

Zpět nahoru